Friday, April 12, 2013

hiDuPkU,......

bulan nie dh 5bln dh aku bina mahligai rumah tngga dgn suami tercnta,..
alhamdulillahhhhhhhh,...
segalanya baik2 shaja,...bila dh kwin baru taw mcm mana bila beras abeh,..brg2 dpur abeh,...
bnda2 tue ajar aku dan suami aku erti hdup sbenar,...
kalau x dlu masa xkwin lg,..
klu brg dpur abeh wat xksh ja,..sbb taw mama papa ada,..
tp bila kita dh kwin bru kita taw mcm,...aku blajar jimat crmat,..klu x dlu aku nie sorg yg agak boros,..
pntang tgk bju,beg,ksut aku nk bli ja,...
tp skrg,...aku bley than nfsu beli aku,...dlu bkn xley than,..tp besa la kan,..xda nk bli brg2 dpur,..
xda nk byar bil letrik n air,...tp skrg suma tue lg pnting,....bila ada lbey bru la bli bnda lain haaa,...
tp apa pon,...mmg bes kwin,..sbb kita ley urus diri kita,suami kita,kwangan dgn lbey baik,....
wlpon dh 5bln kami kwin,..kami xda rzki lg nk timang cahaya mata,..aku hrap allah swt kurnia kan kami chaya mata,...aminnnnnnn,......
ok,...smpai cnie dlu aku cita yeeee,...
ok,..bye,....
mmmmuaaaaacccchhhhhhhh,...

0 comments:

Post a Comment